1 Mayıs 2019 Çarşamba

Modüler genleşmiş perlit üretim hattı - Perlit genleştirme hattı


Perlit genleştirme işlemi için tasarlanmış modüler sistem ile ham perlit olarak beslenen silindirik taşıyıcı helozon çıkışında genleştirilmiş ham perlit elde edilir. Hızlı olarak 982°C üzeri sıcaklıklara ısıtılan ve üretim süresinde belirli sıcaklık aralığında tutulan boru ile; ham perlit yumuşayarak plastik kıvamına gelir ve içerisinde hapsolmuş su yüksek sıcaklıklarda buharlaşarak perlitin orijinal boyutunun 20 katına kadar genleşmesine sebep olur. Bu işlemden geçirilen perlit daha sonra kuruduktan sonra direkt olarak granül yalıtım malzemesi olarak kullanılabilir.
  • Modüler üretim hattı,
  • Yüksek kapasiteli üretim,
  • Sıcaklık kontrolü ile yüksek enerji verimliliği,
  • Konvansiyonel üretim hatlarına göre düşük yatırım maliyetleri..

















Perlit genleştirme - Modüler genleşmiş perlit üretim hattı
Modular perlite expansion line

Detaylı bilgi ve teklif almak için: 

Batuhan Yilmazarslan 
INDMakina Dış Tic. ve San. Ltd. Şti. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok istasyonlu indüksiyon brazing sert lehimleme makinası

#indüksiyonbrazing #sertlehimleme #indüksiyonkaynak Detaylı bilgi ve teklif almak için:   Batuhan Yilmazarslan  INDMakina Dış Tic. ve San. L...